Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia - do wypożyczania
(2)
Autor
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Klasyfikacja dziesiętna
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Opracowanie zbiorów
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stres zawodowy
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Katalog biblioteczny
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców - pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych kontaktach społecznych, kiedy z różnych powodów komunikacja z drugą osobą (osobami) jest utrudniona, wymaga szczególnej uwagi, zaangażowania, opanowania emocji. To bardzo cenna i potrzebna inicjatywa [...] [...] Publikacja "trafia" w czas i potrzeby czytelników. O jej unikatowości i wartości przesądza tematyka, proporcjonalne i harmonijne połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Warto też podkreślić poruszenie rzadko obecnego w literaturze tego typu wątku aktualnego, zgodnego z bieżącym stanem prawnym sposobu rozumienia pojęcia "osoby ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach" oraz konsekwencji jego stosowania w praktyce kontaktów z klientami/ odbiorcami usług. [...] [...] Szczególnym, praktycznym i wartościowym elementem książki są różnego rodzaju narzędzia (testy, ćwiczenia, techniki) pozwalające w podstawowym zakresie ocenić swoje kompetencje komunikacyjne [...]. Stanowi [to] cenny materiał w działaniach szkoleniowych, ale też w samorefleksji i samorozwoju pracowników i przełożonych, nie tylko osób pozostających w bezpośrednim kontakcie z klientami. [...] [Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej-Szurmińskiej, prof. UW]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18959 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej